• Sungguh Membosankan !

Isnin
-Pegi sekolahh penuh dgn azam :D
-Belaja, belaja, belaja.
-Skip PAFA, jumpe syfq, lepak kejap, then balek :)
-haaa ? lupaa =='

Selasa
-Pegii sekolahhh
-Belajaaa, buad PS :)
-Balekk buad BM, sembang dgn makk jugaa SMSing :)
-Ta tidoo babe, hahaha.
-On9 MS, then, masok bilik, buad hape tahhh.
-Tidoooo :P

Rabu
-Exam :)
-BM pehhh , hee .
-Karangann, bapak lenguhh jari jemari aku doee.
-Haiyak!
-Balek, andd lalu hari spti byasee .

Khamis
-Exam laie.
-Haa ? Agama jugaa BI :D
-Pas tuh balekk dgn ke-badmood-an .
-Coz i felt like my essay was soooo damn badd x(
-And, i felt like my life is sucked. About him maybe.
-Balek revision Science. Haduiiiii~

Jumaat
-Science Paper 1 and 2.
-Buad penat aku aje bace sume², digestive system and watever,
-Last², kua seciput ajee.
-Frust sialll x(
-Paper 2 : aku ase bnyk salah, damn siaall .
-Balek aku meratapi doe :(
-Smpi tetido².
-Mlm ur gaduhh, entah laaa.
-Aku ase mcm.. hidup kat dunia ney, asyk kene tipu aje.
-Fedup sial.
-Janji bukan maen, takan itu laa, takan ini la.
-Ending, he's do it again and again.
-I felt like i want to kill him and bite him like a draculaaa ! hurh.
-Bila sygg, syg sgt, bile benci, benci sgt.
-Cuba la kalau aku ta buad hal, die pun ta buad hal na pgg² pipi,
kan senang. takde la gado². dasar kampung !
-Pastu gadoh nan budak MS, yg mcm pukimak .
-Fantat ahh~

I am not so well.
A bit badmood.
Byebye<3

+++++++++++++++++++++++++++++++++++

0 comment(s):