• What The Hell ?!

Cerita 1 :
Sekolah banjir ! Goshh ! Selepas itu, semua murid diarahkan ke tandas untuk myelamatkan diri, group by group ;) ade 150 group kesemuanya and all of the group,
are advised to looking for some place. Untuk selamatkan diri mereka² (: and my group,
dpt tempat di tandas, *Syukur Alhamdulillah* haha. Then, i've got suprised. Madu aku pun satu group dengan aku! ergh, shit x( Kemudian, aku pun lepak la dlm tuh sorang² memandangkan, sume geng aku tade. Huh. Then. Aku tak sedar pulak. Time nak reverse, terlanggar die, i mean, madu aku, pastuhh, die mintak maaf and aku bua bodo, untill aku da nak naek pekak denga pekataan maaf dari die ;D After that, kiteowg borak. hehe. Then. Bila aku nakk kua, da abes and sume cikgu suruh kelua, aku pegi jumpe geng aku, kire aku ngn si madu da okayy la ;D then, i said to my geng .

Aku : Sof ! aku da berbaik dgn F**a doe !
Sof : Hah?! Seriously ?
Aku : Ya, she's kinda okayy .
Sof : That's good syg , let's go to the canteen.

And i told also to yasnor ;)

Cerita 2 :
Musuh bersahabat kembali ? ergh ? semasa itu, tgh landing kat satu bilik di mana mnempatkan aku, I**n juga D**a ;D dulu, dorang penah attack aku, and aku buad langkah berdiam diri, kemudian, dalam cerita 2 ney , aku kene bersama dgn dorang, da cuak beb, mau kene tumbuk jap gie, haha. kemudian, aku uat bodo je, then, c I**n ney, bagi aku buah oren, aku amek and jadi pelik "baek pulak minah seko ney" then, aku amek aku simpan, pastuh die borak nan aku, yg D**a da usha panas da, aku taktahu asal. Kemudian, die pun sembang sama after die tgk aku n I**n gelak gempita ! hee. Then, kiteorg jadi bestfriends yg teramat bestfriends =='

--------------------------------------------------------------------------------


Itu semua hanya mimpi yg menjadi persoalan aku sekarang ;]
Yang benci aku jadi member, yang aku benci, juga jadi member =='
Apa suma ney ?

Any comments ?





0 comment(s):