•• yes, i am alone and feel so lonely ;(





yer, aku sangat keseorangan :( tapi apa aku boleh buat? cuma duduk, diam dan mengertilah bahawa; engkau yang minta perpisahan ini dan jgn engkau menyesalinya.

benar, betul. aku yang minta supaya hubungan ini diputuskan. aku tak tahan. aku bukan barang mainan, aku bukan hati mainan dan aku sayang kau bukannya palsu. kau cuma tahu mainkan hati aku. entah lah.

mungkin perpisahan lebih baik untuk kita. belajar untuk cuba menerima ketentuan-Nya. memang payah. sangat payah. tapi mungkin ianya bagi aku, bagi kau? aku memberi jaminan, kau bahagia dengan dia :)

biarlah, biarlah aku merana dari kemudian hari, engkau akan membuat hidup aku lebih menderita. aku kenal kau sangat. janji ibarat janji tinggal janji. aku faham. kau tak akan dapat menanggung rindu terhadap si dia bukan? jadi, janji yang kau ucapkan tuh, tiada makna, kosong!

pengorbanan; sebuah pengorbanan dimana aku melepaskan orang tersayang, untuk bahagia. biarlah dia bahagia asalkan hidupnya tak tertekan. biarlah. aku melepaskannya, dan aku meminta perpisahan ini, supaya kau dapat gembira dengan dia, gelak tawa dengan dia. aku tak sanggup kalau kau bersama aku, dalam hubungan itu, hati kau dekat dia, yang aku? barang mainan tika kau boring dan bosan? tika dia takde mase && kredit nak mseg kau? camtuh?

maaf, biarlah aku simpan kenangan yang kita pernah cipta, jauh dalam sudut hatiku. dimana kita pernah meredah hujan sama-sama, kau teman aku pergi rumah sof, kau ambil berat pasal aku, kau topupkan aku, dan segalanya engkau. biarlah aku simpan semua memori indah itu, kerana aku tahu, si dia boleh membahagiakan kau dari aku..

04/08/2008 - 27/07/2009



0 comment(s):