•• pasal akuu ;D

sekarang en, aku rasa hidup aku celaru sangat -_____-' aku rasa aku tak buad salah pun dengan diorang, tapi apasal diorang suka kutuk aku yea? aku malas nak gaduh sebab diorang senior, aku junior, so, buat apa-apa pun, aku yang kena balik. yela, lumrah hidup, tapi yang membuatkan aku selalu memikirkan nya, asal diorang nak buad aku sampai camtu sekali? macam @#%^#!&#

aku tatau asal, tapi hati aku selalu ckp yang b aku, sekarang setia kat aku sorang, dah ta mseg si kakak dia tuh, tapi entah laa, aku pun taktahu asal. bukan la mengharap nak gaduh sial -______-' tapi tuh ar kenyataanya. selalu nya, dia suka buad masalah, da insaf kut, hahaha :DD yang aku pulak, makin hari makin syg kat dia, awwww ! hee :))

aku tak ramai kawan sangat, sebab ramai kawan aku cakap aku sombong berlagak sakai bajet jual mahal and and apa apa jea la. diorang kata, itu first impression dorang and bagi aku, first impression is important dan dan, tak kenal maka tak cinta :D aku sebenarnya kan. seorang yang :

• pemarah
• sensitive
• peramah kalau dah diasah xD
• happy go lucky
• jual mahal, haha, yelaa, takan jual murah kurt -______-'
• tak suka sakitkan hati org lain

aku bukan nak bangga diri tapi itu yang aku rasa pada diri aku. sesiapa yang kenal aku dgn mendalam, dia akan tahu siapa aku. aku mmg cepat marah :\ tapi depends on their wrongdoings. aku malas nak gaduh, and personally, aku suka mengutuk. its better than aku cakap apa yang aku taksuka depan dorang-dorang yg aku tak suka. hard for me to tell them the truth, because, the truth may make our friendship become worst. just being hypocrite for something that would make our friend's heart hurt. mungkin korang punya pandangan lain but, its what i think okay. aku bukan la hypocrite sepanjang masa -_________-' haiyoo.

aku benci gila dengan

• backstabber iaitu kawan makan kawan, atau kawan tikam kawan
• playboy yang macam celaka, kena kat dorg balik baru tau.
• copycat :)
• cikgu yang memekak tanpa henti
• rempit, fuckoff la korang ney
• duriann! hahaha :DD

actually, aku taksuka orang merokok. tapi, da orang yg aku syg terjebak nan rokok merokok ney, redha jea la, haha.

aku suka sejarah and i hate to learns math -____-' tak suka la no no nih, menyesakkan. cewahh, sejarah pun ada no gak, tapi aku suka sejarah coz' dia mcm suatu ceritaa :) bestt.

kadang-kadang, aku boleh ada dua mood dalam satu masa. haha. and aku boleh berubah in anytime. ngee. ohh yaa, btw, aku tak suka menangis dan demam -_____-' the worst part everr. hishhh.

stop, abess
;D




0 comment(s):