•• Penat :|

hari neh aku ponteng sekolah , sebab pegi sekolah pun bukan buad apa , yela , semua cikgu dah sibuk nak raya . bila masuk kelas ja "you can do your own work" , so , aku pun tidur kalau aku mengantuk la , lau ta , aku borak ja and that is the fucking shit time , sumpa boring weh

lau da ponteng , mesti mak aku cari kan kerja tok aku an , yela , tade la aku dok melangut macam orang bodoh dekat rumah , so hari ini ,

17 September 2009 , hari Khamis ,
aku kemas rumah and hias lah apa apa yang patut :P

aku cakap weh , sumpa penat gila , tolak kerusi , tolak itu , tolak ini , peh , da lah mak aku tengah sibuk buad kuih raya , terliur and terdahaga aku dohh , haish

lastly , berkemas juga la rumah aku even ta lawa mane pun :D haha

so , aku na cita jea , betapa penat nya aku , hahaha :DD

0 comment(s):