astro ceria huh ?

FUKUCHAN
please babe , cite neh bg aku sumpah ta best . pelik pelik && mengade . oh man . aku da naek fedup doww .

HIKAYAT PUTERA SHAZLAN
cite neh sebijik cam doraemon :) lepas tuh merepek merepek ikot buku --' buku bg itu la bg ini . hesh tolong laa



GENG BAS SEKOLAH
cite paling bodoh pena aku tgk . na selesaikan misi lepas tuh misi yg tah pape . eksperesi muka pun , hesh tah la wehh , pelik pelik jaa

KAPTEN BOLEH
cite yg pelik pelik lepas tuh ade hantu sampah la , kembali ke masa lampau la . tolong la , mengarut && buat dak dak pecaya jea . lepas tu , ape name dak uh , ijam eh ? cam bodo jea belakon , hadoii


HAGEMARU
yg neh aku suka :) comel jaaa , and mak bapak dea pun sama , so its so okayy


DETECTIVE CONAN
neh lebih kpd penyiasatan && mmg pndai crik bukti pe suma . best weh

**adik adik aku salu tgk astro ceria, channel 611 :D aku pun join sekaki kalau ade cite Hagemaru && detective conan . yg laen laen , tolong laaa :/ sumpah menyampah!



0 comment(s):