Family Tercinta <33

aku tatau asal tiba tiba aku na cita pasal family aku neh . maybe sbb boring kot . haha . okeh okeh . kita start with pengenalan dulu ehhh

aku anak first and ada 4 org adik beradik . so means , aku ada 3 adik . otw nak ada 4 adik :) insyaALLAH . skang neh . dua lelaki dua perempuan . so masing masing ada pasangan laaa . haha

MAT RUSDI B ISMAIL
dea neh bapa aku . mmg aku syg at dea tapi dea garang doh :) haha . so lau mmg na mkn pelempang dea . buad la ikot kepala sendiri . p dea tetap bapa aku . iloveyouabah <3

SHAHALAUWATI BT SALLEH
neh mak aku yg paling hebat and nobody can replace her . she's only one and its will be forever . dea neh mmg pedas gila mulut . haha . p dea neh kira kaki lawak la juga . so pple yg rapat dgn dea mmg knows her better :) iloveyoumak<3

MUHAMMAD ALIFF B MAT RUSDI
ini mamat mmg cengeng gila and dea standard 6 right now (2009) . mmg penakut , pengecut , cengeng , mengada ngada . and dea la tuh . aku mmg menyampah gilaa tgk dea bila dea buad pasal sbb dea neh keras kepala sikit . mmg huh! haha . p dea ttp baik pd aku :) iloveyouangah<3

MUHAMMAD AI'MAN B MAT RUSDI
budak neh mmg degil && nakal . p aku suka dea sbb dea ada lesung pipit :D and dea mcm ikot kepala aku sikit . lau aku gadoh dgn dea . mmg teruk la kitaorang kerjakan antara satu sama lain . dea neh kalau pangai baek sikit . baek la . lau taa . hmmm . haha . iloveyouman <3

NUR AIN ' SYAFIQAH BT MAT RUSDI
minah neh mmg buad aku bengkak er nan dea . dea pke dea bagus kot . aku suka ejek dea hitam , buncit , pendek , haha . pastu dea nnges and tuh yg best tuh . even aku salu kene mara nn mak aku sbb kacau dea . p aku pasti , one day nnty , bila kitaorang da besa (panjang umo, insyaALLAH) benda neh akan jadi bahan ketawa kitaorang . haha . iloveyouadek<3

0 comment(s):