Lesbian ♥best forever

I AM STRAIGHT && NORMAL !
first aku saja saja nak tulis pasal LESBIAN neh sbb aku rasa lesbian neh best :\ haha . mesti korg kata aku neh bodoh , takda otak && whatever la p banyak kelebihan bila jadi les neh :)
antara antaranya an :
  • mesti takan mengandung punyaa!
  • tak payah susa susa carik port sbb kekasih 1 bila pegi ruma kekasih 2 , parents tak syak sbb sama sama perempuan , bukan lelaki :D
  • tak geli sangat macam lelaki
  • happy in your single's world , without boys! only girls :)
  • erk , apa laie ? haha

okeh okeh aku tulis buad suka suka sbb aku pena talk bout this topic dgn mira :D so aku suka . haha . tapi aku perempuan and masih suka pada lelaki . ulang semula , hanya suka lelaki :)

I AM STRAIGHT && NORMAL && HAVE A FEELINGS TOWARDS BOYS


0 comment(s):