Open House :D

Date: 03 October 2009 (Saturday)
Venue: All member's house
Starting: Najihah's house
Joining: Yasnor, Nada, Farah, Najihah, Syamira, Najwa, Sara, Afrina, Aida, Syaza, Rejab, Ajwad, Rahman, Luqman, Rauf, Syakirin, Zaim, Zainuddin, okeh aku lupa sapa lagi


Ruma Najihah
Aku tak dapat pegi ruma dea sebab uma aku pun buad open house : so agak sedih sebab aku dapat tau dea masak laksa , favourite aku , haha p tape la , redha jea , so aku tak g mah jihah sbb kena layan org dtg mah aku :)

Ruma Ajwad
Neh un aku bengang gak sebab aku tak dapat pegi ruma mamat neh . maklum la , da direnovate baru . tapena masuk dalam . na tgk jugak , alah ! sedih nyaa :(

Ruma Afrina (itu aku) haha
Dorg dtg punya la bising sbb sangat ramai p chill la an , sumpa best , huhu . p ramai ta mkn pun . maybe da byk mkn kot . haha

Ruma Yasnor
Aku mmg lapa coz' ta mam pa dari tadi . so sampai mah yasnor aku mkn lontong . hehe . then pegi amek aida coz' dea tatau tat mana mah yasno so aku guide dea :) aku dapat RM 14.00 tat uma dea , alhamdulillah ! haha

Ruma Zainuddin
Peh , makan mee hoon p aku mkn sikt jaa -____- kenyang kut . haha . p aku ta mkn keropok lekor yg didatangkan khas from terengganu . haha . tape laa :)

Ruma Zulhaiqal
Okeh , time neh kami gaduh sebab nak naik teksi atau jalan kaki sebab ruma dea mmg jauh di Danau Kota :D dak lelaki decide nak naik kereta tapi the end jalan kaki juga , haha . sebab malas nak keluarkan duit raya . hehe . so , kami pegi la jalan kaki , mmg panas && menyengat habis . tapi gagah jugak la sbb teringin nak pegi ruma zul yg kelihatan agak whoo! haha . tambahan pula , abgnya hensem woo :) haha . okay , dea fatin punya : and makan mee hoon lagi , hmm

Ruma Viny
Ruma Viny mmg jauh gilaaa sampai handphone aku tiada line -____- hehe . mcm jauh ke dalam . and kitaorang naik teksi for 3 trip! hambik kau . haha . pemandu teksi pun cekik darah ew , pantat dohhh , huhu . kat sini , mak bapak dea tada . so enjoyed ourselves , mula mula nak tgk Final Destination 4 p ntah camna tabole pulak . so tak tengok la . sedih sedih and makan juga la mee tom yam

waktu balik lagi haru doh , nak carik main road nak ambil teksi punya susah doh . haha . last last dpt jugak p dak laky jalan kaki :\ alah sian nya dorang . sedih sedih . tambah tambah lagi tgk muka tuut . haha .

aku tak sempat agi tnya yasno pkembangan pasal dorg . nnty nnty la . phone tada kredit :) hehe

Malam
Time untuk sedara mara pula . and ramai kut . haha
Gaduh dengan alep and aku mmg myirap gila dgn dea . saba saba . dea pakwe aku . kena saba :\
total beraya hari neh dapat RM 19.00 , syukur !

****sorry tada gamba sbb lupa na amek :\

0 comment(s):