you are my teacher :(

PUAN NURULAINE BT MOHD SALLEH


teacher , saya tahu saya byk buad salah dgn teacher . saya kutuk teacher . saya mengata teacher . saya ejek teacher . tapi teacher la yg ajar saya subjek Sejarah . even ta belaja , sedikit sebanyak kerja kerja yg teacher bagi , nota nota yg teacher bagi . mengingatkan saya pada teacher :'( teacher byk tegur saya , saya banyak tolong teacher . teacher byk bg saya dorongan and teacher juga bg kepercayaan pada saya . terima kasih utk segalanya .


saya teringat masa treasure hunt dulu , waktu teacher ajar kami . waktu teacher gelak gelak dgn kami . waktu teacher trained kami utk choir . waktu teacher tachink dgn kami . hurm . tapi sekarang saya menyesal , saya ta sempat minta maaf && ampun pada teacher . now you are gone :'( moga moga teacher maafkan saya && halalkan segala ilmu yg pena teacher bg .


iloveyouu
in memory : 15 October 2009 , 3am

0 comment(s):