KENANGAN SEKOLAH RENDAH :O

mase tu kan kan. aku tak ingt aku daja bape aw. p skola rendah g. same ade daja 3 atau daja 4 : ) haha aku ade kes time uh. yg kelaka nya kan. pasal kahwin && cinta cinta ah xD

ade senior aku, dea daja 6 kot. dea suka kaco aku. one day, aku masok kelas, aku nmpa de adiah lam beg aku. aku pelik lah. lepas tuh aku tgk de name Ali ( bukan nama sebenar ) :p aku btau ah cikgu. sebab aku tamo ah terbabit lam soal hati & perasaan ney cewah haha lepas tuh dat boy kena panggil. kesian pon de jugak :p

aku pon kene panggil. dgn guru besar plak uh. haha. then dea tnya pape yg dea na. lepas ape sume. dak uh kena denda. sian : ( haha

one day perhimpunan an, guru besar pggil name dea. pggil nama aku sekali. p aku tade. aku g wakil skola utk olahraga :p nasib baik dow. upe upe nya guru besar uh nak kahwin kan aku dgn mamat uh. dpn org ramai lak uh. cam babi je haha

sampai skng mak aku still sindir aku. hehe kelaka pon ade : )

0 comment(s):