THE MIST - JGN TENGOK (!)

grr aku benci cerita nih. best mmg la best. tapi fuck hero dea dohh. bodoh ya amat! haha. cite dea camney:

aku tgk separuh jaa. deaorg tperangkap dlm supermarket. pastu ade serangga serangga yg amat dahsyat na serang dorg haha lepas tuh. amai ah na mati. yg si hero and anak dea and geng dea. na kua dr situ. so dorg pon decide ah time suboh na kua. na dijadikan citee, ade sorg minah ney, kristian : ) dea cam hasut org org kat situ. so amai yg pecaye and pmpuan tuh ngaku dea suruhan tuhan dea -.-' yg pmpuan ney sial + lancau doh. haha. kalau aku tgk cite tuh, aku rase na cekik sampai mati. geram gilee. dea tau hero syg anak dea, dea na jadikan anak hero tuh korban tok srangga serangga uh.

last last pmpuan tuh kena tembak. yeah suka aku. haha. p hero ney kua jugk la. ade membe membe hero time kua uh mati : ( hero selamat. haha. 4 org stu keta. yg org org lain tana kua ah. dorg dok jee lam supermarket uh. then then, dorg pun naek keta, blah. tibe tibe minyk abes. dorg dok je la lam kete. and tibe tibe bos segala srangga tuh :p across deaorg and nceb bek dea ta pasan haha

pastu, aku ta phm sgt dkt sini. haaa, hero tana membe dea and anak dea kena mkn dgn sragga uh. then, dea pegi tembak ank dea, sorg nenek and atok ney. bodo bangang je -.- last last bila dea kua dr keta. trak askar lalu, upe nya trak askar tuh bwk org org yg terperangkap lam supermarket uh. haha. babi sial je. buad rugi dea je tembak anak dea -.- geram aku doh!

moral of the story:
1. jgn tgk cite ney sbb akan buad korg geram haha kalau na tgk sgt, tgk ulangan dkt chnel 413 : )
2. cite ney syirik wehhh! apahal? yelaa. kau byangkan, pmpuan yg perasan suruhan tuhan dea uh, ckp yg hero and the geng pendusta and dsbbkan ego dorg laa dorg akan mati. so sape sape yg pecaye ckp dea tuh, yg selamat. yg tentang dea habis habisan, mati -.- babi jee
3. agak menakutkan dan jijik sikit haha : )

pape hal, na tgk, tgk, p jgn korg hentam tv tuh sudeh : )

0 comment(s):