• Bosan bosan bosan ! (part 1)

Kampung kampung kampung !
Tuh la kalau time cuti , bukan pegi holiday pun x(
"abahhh ! holidayy jom, lame da ta holiday x( "

Ney hah na cite ,
pegi balik kampung hari tu (:


Sabtu, 06 Jun 2009
-Bangun 9.25, haha, anak dara tuh beb !
-Basuh² muke, makan jap, pastuh pegi gunting rambut :))
Sumpah buruk cam celake..
-Balik, mandi, ready na g kenduri, dush! aku da lame ta pakai
baju kurung, seriously ! and aku rindu na pakai :( baju kurung
tergantung tuh hah, banyak! tapi bile ade kenduri, aku malas
na pegi doe. Hahah.
-Balik, sumpah penat gile, belek² rambut, maklum lah, rambut baru ;)
-Hah ! Pak Ndak balik, ape agy ahh, rembat kunci moto die,
ronda satu Kg. Ulu Mahang, pastu g topup :) lepas gian kut ! hahaa.
-Then, pegi panajt satu timbunan pasir yang besa gilerw !
-Snap-ing² gamba, sampai mulut aku penat na senyum (;
-Pastu ronda agy sekali, cm bodo je doe =='
-Then, Mak Tam ajak pegi mandi sungai, but sorry babe, sungai kotor !
cukup laa aku just maen ayer, hahaha.
-Balik, perking motor, mandi :)
-Tengok tb, cite Shin Chan && Doraemon, hahaha.
-Pastuh, dorang dok masak maggi, balun ahh sikit en =='
-Pastuh Tok dtg, Mak dtg, Abah dtg, Kak Long dtg and etc, so ramai ahh :)
-Aku dok lua, maen game dlm phone makcik akuwh.
-Then, masuk dalam, baring dkt sofa, mesej² dgn c alep mucux, hahaha.
-Pastu bentang toto, tgk cite "Abam" and also "Mighty Joe Young", hahaha.
-Around 2.00++, baru tidooooo ~

Ahad, 07 Jun 2009
-Bangun standard time, 9.35, aduhh, kalau mak mentua tahu,
terus cancel punye laa jadi menantu ==' hahaha.
-Pastu merayau tak tentu hala, dari dapur ke depan, dari depan ke dapur,
maybe kepale maseh biul =='
-Then, makan ah bihun, memandangkan bihun tuh tggal sikit. aku habeskan laa.
-Pastuh, Tok Chik, merangkap nenek sedara aku, memekak, lalu berkata sedemikian
begini "Tuh la, ang dok bangkit tengah hari, da takdak la, sarapan tok muw,
dok bangkit tengah hari lagi watpa" adoii, bising kut ! bosan, blahh depan.
9.35 kirew okayy laaa, belum tgah hari agi. hahaha.
-Mak masak agi bihun, tapi ta makan pun, sebab tunggu lunchh, hehehe.
-Beselerew gilerw kau tauk! Ikan terubuk bakar + ayam panggang + kuah asam,
hambik kau, kecur air liur aku. Sumpah sedap gileeee !
-Then baring, hah, lagi satu sebab mak mentua aku akan cancel amek
aku as menantu, baring selepas makan! tabiat buruk! hahah.
-Pastuh tetidow, ngantuk doe ==' dari kul 2 until 5 (: hahaha.
-Ingat na ronde, tapi moto tarak, scooter ade ar, tapi bapak ah, aku ta pandai
bawak :) so, terpaksa laa membatalkan niat lalu dok lua lepak je ;]
-Pastuh masuk dalam, mandi, borak² and tgk tb =)
-Pastuh, mesej² ngan si dia, and tidow tepat jam 1.45 pagi. hahaha.

Isnin, 08 Jun 2009
-Bangun kul 7.25 ;) caye tak? huh? hahaha. sebab kene bebel dgn mak, tak sidai kaen
so, die ugut "Takpe tape, kau tanak sidai tape, mak tanak basuh baju kau da,
pandai² la kau basuh sendiri" aku da cuak dahh, da la aku ney RAJIN na basuh
baju sendiri == so, aku pegi la sidai.
-Takley tidur doe, pastuh, g merayap ngn mak juga mak tam ke rumah sebela,
tgh dalam pembikinan ah, mak ngn mak tam aku mule ah, bebel, ruang tamu
kecik la, dapur ta muat la, ape la. hahaha.
-Pastuh baring, tetidoo agy, until 11.30, after that, dikejutkan dan segera mandi
sebab na pegi kenduri.
-Ade 2 kenduri, kenduri pertama, kenduri kesyukuran n kedua, kenduri kawen,
pastuh jumpe la c poyo - panggilan aku terhadap si mamat tuh, haha. Actually, name die Azrien, pggil Yin. hahaha. Quite handsome ex boypren 2 hari aku tu, Ops !
-Pastuh balek, baring pastu kuar, lepak dengan cousin, cite sal balak ! hahaha.
-Pastu masok dalam, penat la bercakap je keje. hehe.
-Then, my mom, dad n also my grandma n her bestprend, pegi lawat org sakit (;
-Aku un pegi la topup and beli coklat yg aku ingin² kan. pastu ronde ar, best..
-Balik², ngap ah sume bende ur, hehe,
-Bile da abes, aku un panjat ah timbunan pasir ur, maen sambil nynyi la ;)
-Then, ternampak kete bapak aku naek bukit, cepat² turun, hehehe.
-Pastuh sume family dok lepak kat pelantar, aku un belajar la nek scooter, sbb aku maseh ta pandai agi, mule² suruh ar kazen tunjuk, die bwk aku ronde, ttibe lalu depan sekor anjing ney. phone aku bole plak jatuh tol² dpn anjing ur, tapi takdak la dekat gile², ade la dlm 3 kaki. haha. nak amek punye la cuak bhaii ==' last², tunduk amik, anjing ur yg lari, aku da gelabah, ingat en na kejar aku. hahaha.
-Pastu, kat situ, aku bwk scooter, Gile best sial, bangge kut ! ye laa, belaja something yg baru, sure ah bangge, nak² agy kite da bejaye, hahah.
-Mak aku da bebel² da, bapak aku senyap aje, tok aku lagi galak kan. hehe.
-Pastu masuk umah, borak jap nan adik² and kazen, mandi, lipat kaen and wat keje kusus PSK, boring sanad.
-Then, makan, pastu sambung wat keje kusus ur,
-Tak mesej nan alep ohh, bosann!
-Pastuu, dok lua ngn abah, denga lagu n masuk amek tempat ;) hahaha.
-Tengok tibi, tido saja...

0 comment(s):