• Bosan bosan bosan ! (part 2)

Selasa, 09 Jun 2009
-Bangun seperti byase, 9.30 ! hahaha.
-Bangun, basuh muke, gosok gg, makan dan minum. hehe.
-Borak ngan ma, mandi pastu sidai kaen,
-Then tgk tb, asew cm mase terbuang aje en, aku buad ar keje kusus ur balik,
-Pastuh, ma balik, bwk laksa, sedap gile bhai, apa lagi ngap ahh [mak pegi manetah.haha]
-Sambung buad keje kusus lek, borak² nan ma n da siap, haha.
-Pas ur, tengok cite "Upik Abu dan Laura" dan juge cite "Totally Spies" cmbil makan ncek. hehehe.
-Angkat kain, then, belaja naik scooter,
-Woohhhoooo ! Aku da bole la sepenuhnye :) hehehe.
-Tetibe, bapak aku tgkap ayam, badan ayam ur luka² ar doe, cian ;(
-Then, g pasar malam, satu jam bhai jenjalan.
-After that, balik² je dari pasa malam, capai moto, g pekan, topup and carik majalah.
-Balik² kene bebel apesal lambat sanad balik, maghrib² kua. hahaha.
-Pastuh, mam rangka ayam and ayam golek, sedp kut! hahaha.
-Mandi, buad keje kusus, sungguh boring!
-Lepas tuh,mam popcorn smbil dga ceramah, hehe.
-Masuk dlm bilik, denga lagu, snap-ing, mesej, borak² :]
-Kua bilik, amek bantal, amek selimut and baring,
-Apa laie, tido laaa. haha.

Rabu, 10 Jun 2009
-Bangun cam biase la kan.
-Sidai kain, mkn pisang goreng, ncek goreng, and ncek goreng, bukak komputer, dga lagu, hehehe.
-Aku da mandi laaa !
-G pekan. nek moto, beli ape tah, aku un lupe ==' hahaha.
-Angkat kain, mam tomyam, favourite gile urrrr !
-Pleh² baju , lawa sehhh!
-Lepak dalam bilik. denga lagu and sembang² :)
-Kua, bring, and ttibe, aku mmpi, aku denga sore Pak Teh aku, bukak² je mate, nmpk die kat dpn. haha.
-Pastuh, masuk bilik, tidoo. ngn mak. hahaha.
-Mak kejut, kak, g mkn kopok lekow, abes karang. hahah.
-Makan², gerak g pekan. nmpk migam [org gileeee] cuak gile. hahaha.
-Igt en na g cc, tp rmai org, so balek laa,
-Tgk², migam landing cantik punyea tepi motor kiteowg, haha
-Cuak jgn cite ar beb, pastu die blah, amek n ronde² agy. hehe.
-Dok lua, denga makteh memekak, sumpah boring!
-Mandi, buad keje kusus, smbil sms.
-Adik tejatuh ohh, smpi bedarah gusi die ;(
-Pastuh borak² nan mak.
-Then makan, basuh pggn pe sume.
-Lipat kain and urut kaki die, buad pengakuan yg aku ade bf ! hahaha.
-Pastuh die bebel sikit je . hahaha
-Then. bweng tgk cite Shrek until 11.30.
-Tgk "Detective Conan","Wizard of Waverly Place","Hagemaru" and "Cory in the house :) hahaha.
-Tidooo~

tuh je laa, aku malas na cite panjang. hahaha.
k la,
byebye <3>


0 comment(s):