•• Happy Birthday !

Dear Sofina Thaqifah Zulikifli,

Aku sayang gilaa kau nak mati ! Kau umpama lesbo aku kau tahu, haha. Sumpah weh, kau ada bila aku perlukan kau even kau bagi nasihat suka perli aku cam ngek =___=' aku sabar, sebab itu laa aku sayang kau. Hahaha. Akhir cerita, aku doakan kau cepat jumpa jodoh, dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki :) oh yaa, kahwin ajak aku okey, mana la tahu kut-kut lepas tuh turn aku pulak ! hahaha.

-----------------------------------------------------------------------

Hari itu, 28 June 2009, bersama-sama rakan seperjuangan - Yasnor, Nada, Viny, Sara, Maisarah, Arifah, Afifah, Syafika and aku :) menyambut hari jadi si Sofina Thaqifah.

Benda ini sudah aku plan dari 2 minggu sebelum nya. Yeah? 2 minggu or seminggu, aku pun tak tahu. Hahah. Perancangan awal, suprise birthday party di KFC atau PIZZA atau MC DONALD. Tapi disebabkan sudah kantoi, kena la buat di tempat lain.

Perancangan kedua, nak buat dekat Ulu Yam. Yes. Itu air terjun punya tempat :D tapi disebabkan emaknya ada benda yang tidak boleh dielakkan dan kes H1N1 yang sedang heboh diperkatakan. Maka, kita orang ambil langkah berjaga-jaga, tukar plan.

Then, plan yang last, buat dekat taman :) bagi korang yang serba modern, memang agak kolot, tapi ianya tak membahayakan kesihatan tentang H1N1 yang heboh gilaa sampai banyak kes disahkan :( pastuh, disini lebih fun kerana dapat main baling-baling tepung :D

28 June 2009, 1.00 pm

Bersiap dan peri ke pasar raya OTK , mahu beli kek dan tepung. Haha. Kek berharga RM 22.00, berwarna coklat, mempunyai sebuah perhiasan berbentuk hati :) sungguh comel. Menjadi pilihan kita orang. Haha. Kemudian, menaiki kereta menuju ke tepat yang telah dijanjikan.

Sesampai saja disana, pick up Sara then pegi tengok tempat. Ohh, sangat strategik. Padang yang luas :) letak makanan-makanan yang dibawa. Dan aku memulakan peranan untuk memanggil Sofina ke tempat kejadian :] haha.

Tunggu sebentar. Bapa ku anta pizza, amek, dan si Yasnor juga Ika, tolong mak si Sofina, pack spaghetti dan pegi ke tempat yang dinyatakan. Kemudian, aku pergi borak sebentar dengan Sofina di dalam bilik, buka tudung dan borak-borak.

"Sof, jom teman aku jumpa alep kejap. Da lama doe tak jumpa. Rindu bhai, jom la" aku memulakan taktik. Haha. Then, dia pun dengan gembira, berkata jom. Eh, dia pulak terlebih gembira. Haha.

Sampai je kat sana, mulut dia dah bising, "eh, aku nampak mak aku", "eh, aku nampak adik aku","eh, sapa tuh?", eh itu, eh ini. Bosan aku =___=' haha.

Pastuh, nyanyi lagu 'Happy Birthday' sambil suruh dia tiup lilin :DD best best ! haha. Pastuh, potong kek, makan dan kemudian amek sedikit krim, sapu kat muka dorang-dorang :) haha , dorang bengang. Dan dorang keja sesama dorang. Aku pun kena kejar dan menjerit-jerit. Arghhh~arghhh~ hahaha.


Selepas tuh, makan lagi dan makan. Kebetulan aku dalam proses mengemukkan diri (; haha. There's spaghetti, french fries, nuggets, cake, mushroom soup, bubur kacang hijau, coleslaw, pizza, and err, i think, thats only maybe :D


Selepas melantak macam mak gajah habis pantang, masing-masing amik tepung, dan buka sambil borak-borak. Aku dalam diam bukak sedikit demi sedikit dan..."yahhhhhhh!"


Mula la semua jadi zombie ibu kota :) aku keja nada, nada keja aku, aku kejar seped, seped kejar sofina, sofina kejar yasnor, yasnor kejar aku, aku dikejar sara, nada dikejar ika, ika baling tepung kat fyfa, fyfa lontar tepung kat ryfa, ryfa lempar segenggam tepung kat nada dan seterusnya. Hahaha.


Kemudian, dengan tidak semena-menanya, hujann! wahh, cam tahu-tahu aje, lagi best doe. Mandi hujan sambil membasuh diri yang diselaputi tepung x) Sumpah best gilaa. Da lah tengah hujan, lalu, kita orang pun main lah papan gelongsor, jongkang-jongket, galah panjang, ice-water, buaian, dan sebagainya :]


Kemudian, hujan sudah berhenti sedikit. Ambil payung, duduk tengah-tengah padang, and makan french fries dgn piza :) biasa la, sudah penat, tentu lapar. Haha. Then, kemas-kemas apa yang patut, lalu pulang ke rumah Sofina membawa semua makanan tadi :D


Mandi bersama-sama ;) kemudian, their parents pick them. Hehehe.


The Basah Community ;)

Jalan jalan jalann weyy .

Berjalan kaki membawa makanan :P


Semua kaki melantak tak ingat duniaa =='

Babi, aku bajet model jea =______='


Makan makan makan woii ~


Muka sangapp~

Hahaha, a piece of cake was taken awayy :P

Muka Sofina tak boleh blah tapi yang penting, kek tuh lawa !

Heyy, tarik bajuu :)


Haha, sumpah muka Viny putih suci bersih dan aku taktahu mengapa aku bersedemkian =='

Unmotif :P ini smua idea yang terkeluar secara tiba-tiba :)

Buntut kita orang tak boleh lawan sama buntut korang , hahaa :P

Afrina + Viny = Zombie !


Erk ? Sume bajet-bajet jea .



Gila camera !

Hahaha, zombie mengganas sial :)


Melantak and im not in this pic :(

Kami :D

0 comment(s):