•• Aku Sayang Korang Sangat ;D

Mohd Alif Firdaus b Abu Bakar - Kekanda :P
Laki aku :D I sayang you, gila la sayang :) I tak boleh hidup tanpa you. Sumpah duh. Even kita selalu gaduh-gaduh. I tetap sayang you. Memang la yang you suka buat I sakit hati sangat :P tapi I tahu, I pun ta se-perfect mana. Tapi I tetap cuba untuk menjadi the best and the perfect for you ;) cuma I harap. You dapat gembirakan I and please be a loyal man to me. I am so happy and proud to be yours, if you could make me happy and loyal to me. I loveee youu !

Ahmad Hafiz Yahya - Abang Sayang
Abang, adik sayang abang sangat oh :) abang selalu ada bila adik perlukan abang. Abang selalu bagi nasihat bila adik ada masalah. Contohnya, masa adik suka budak itu, abang siap itu la, ini laa (; adik doakan abang berjaya okey untuk SPM tuh, do the best and ingat adik, sayang abang!

Sofina Thaqifah Zulkifli - Lesbian Tersayangg
Aku pun sayang kau selepas budak dua orang kat atas ini ;) kau faham aku. Kau memang sejiwa dengan aku. Cuma kau agak sombong apabila aku ajak kau pusing satu sekolah! Pas kebenaran sudah diberi, jom lah skip sebentar. Bajet baik jea lesboo aku nih =___=' tapi kau kan, suka buat lawak cam cibai, kalau lawak tuh kira tahap macam kelakar tahap dewa, pergh, tak tahan perut aku sakit gelak sial. Aku suka tengok muka kau yang macam ngokngek pabila kau mengutuk si dia. Jelas terpancar bahawa kau benci akan dia. Hahaha !

Siti Maisarah Noor Idris - Seped Handsome
Kau memang dapat tempat la dalam hidup aku. Kau dah ar dengan perangai gila-gila kau, dengan ke-seped-an kau, dengan ke-skandal-an kau dengan toooot. Hahaha. Kau ada semasa aku perlukan kau. Kau memang suka buat aku pening kepala pabila nak balas cakap kau. Sebab jawapan kau buat aku sukar nak balas balik =___=' apa-apa pun la seped, aku sayang kau okey.

Nada Syahira Kamaruzzaman - Si Montel Comel
Si punya aura ;) haha. Sembang dengan kau sure tak akan duduk diam punya. Mesti akan bising sampai cikgu pun naik fed-up. Lawak kau yang wat dak ur, buat aku tertekan-tekan perut akibat kelawakan tahap melampau x) mungkin kau orang tak kenal dia siapa. Tapi kalau kau orang kawan dengan dia. Sumpah masuk list bestfriend kau orang macam aku :DD

Effa Nur Safwa Abdul Karim - (masih mencipta)
Walaupun kata-kata kau agak pedas kedengaran di telinga pabila menyindir, tetapi, perangai kau yang macam budak-budak, buat aku gelak juga. Hai, kau orang la ubat aku tika aku berduka :D haha. Tak banyak sangat aku nak tulis pasal kau memandangkan, aku taktahu sangat =___='

Noor Estasia Viny Mohd Aizat - Lembut Lembik
Kau cakap, sumpah sloww and lambat gilee =___=' macam perempuan melayu terakhir ! Tapi tak ada la terakhir sangat :P haha. Selepas itu, kau pula kepeng dan keding macam aku, kembar kan? Haha. Not so much that I can write about you :D

Izmir Ridhwan - Member Terhebak
Kau memang sengal :) haha. Tapi aku tetap sayang kau gedik. Bila aku badmood, kau mesti ada, kau mesti nak menyibuk dengan aku, and aku mesti nak kena sembang dengan kau sebentar, tak kira la di comment, myspace, yahoo messenger, atau sms :D kau memang selalu ada bila aku perlukan kau. Tapi kau lelaki, aku perempuan, nanti timbul skandal, habis kau :) tapi kita kan kawan sahaja, teman tapi mesraa :D

Noor Amirul Akmal - Gay Jelita
Sekarang aku jarang contact kau kan :( bukan apa duh, aku tak ada banyak kredit. Tak ada siapa nak support aku sekarang. Dulu, si toooot, selalu support aku, tapi sekarang dah tak. Haha. Tapi kan, aku sayang kau, gay :D perkataan mungek mesti ada nya. Bosan pulak aku =__=' haha.

Sesiapa tak ada nama tuh, sorry doh.





0 comment(s):