•• Gaduh dan lagi =__='

Dear Mohd Alif Firdaus ,

Lately, memang kita jarang gaduhkan? Tapi beby bukan lah mengharap gile nak gaduh, beby tak nak pun gaduh dengan b, coz I love you more than anything :) kita dah lama kan, so, beby tak nak kita kerap gaduh sekarang. Mungkin beby banyak sakitkan hati b, tapi percayalah, beby tak bermaksud dan tak ada nawaitu pun na menyakitkan hati orang yang paling beby sayang. Sikap cemburu beby kadang-kadang buat b rimaskan? Tapi itu semua kerna beby sayang gilaaaaaaaaaa nak mati kat b.

Sayang, I always want to be the best and the perfect for you. I just want you to appreciate me, as your girlfriend/wife. I want you to always remember me :)

Finally, you are the best man for me. Don't you ever hurt my heart again and again. I am so sick sayang. I am hoping my dear, this is the last tears, and no more tears, only the tears of happiness. I love you and always miss you ;D

----------------------------------------------------------

psst :

- jangan tanya kenapa aku jiwang semacam kerana aku pun tak tahu mengapa =___='
- sesungguhnya aku rindu dia ! yeahh , hee :)
- jangan nak mempertikaikan panggilan aku kat dia, korang apa tahu? aku ngengada, masalah korang ka? haiyooo =__='

0 comment(s):