•• Sehari-harian di Sekolah

Part 1
Mendengar cerita. Of course gedik. Aku suka mendengar cerita. Tapi jangan la terlampau over dengan tangan naik-naik juga mimik muka yang mengada-mengada. Baik tak payah dengar doe ;D dengar cerita hantu dari Ajwad. Haha. Muka dia kelakar gilaa nak mati pabila bercerita. Sumpah weh, pastu nada suara suka buat cam seram-seram. Eleh, aku tak hairan la, tak takut tapi ternaik gak aku punya. Haha. Aku punya bulu roma la, bodoh, kau fikir lucah yea? Haha. Kau otak kotor. Siapa? Kau laa! Haha. Return to my story. Dia pun cerita penuh gaya dan intonasi yang berbeza-beza. Eyceh, buat lawak jea. Bukan aku seram dengar cerita dia, makin tergelak ada la. Haha. Ok, cerita part 1 habis.

Part 2
Vikneswaran atau Viknes atau Vicky ;) dia suka menyibuk tak tentu pasal dan buat aku pening dengan dia. Pulak tuh, dia siap cabar aku suruh nyanyi lagu India =___=' hai, mana aku tahu viknes sayang oi. Lain la kau. Sampai sekarang aku tak sahut cabaran dia. Haha. Boleh sesiapa tolong aku ?

Part 3
Huh, sivik nih selalu ada assignment. Mengapa yea? Sekarang pasal tarian pulak =___=' gilaa ah nak carik maklumat dia. Hehe. For your info classmates aku, kitaorang belum buad agy ! Selasa dah nak kena present. Hmm..

Part 4
Mak cik kantin yang lembab. Dah tahu dekat bahagian air tuh ramai orang, ambik lah lagi seorang bekerja. Nih tak, mak cik tuh sorang la yang jaga air. Lepas tuh, pilih kasih. *booo! Yang aku nih dah penad terjerit-jerit macam orang hilang anak. "air, air, air!" Makcik tuh buad pekak jea. Bibir dah merah da, buad la kerja laju sikit! Haa, lagi satu, burger kasi sos lebih boleh tak?

Part 5
Pencemaran bunyi dan udara. Apalah malang nasib aku sekelas. Bunyi bende alah (yang nak renovate sekolah aku tuh la) amat memekakkan dan buad aku seperti kehilangan nafas =__=' juga telinga dah bingit nak mati. Sebelah kelas aku jea kot. Mane tak nya. Hadui, tapi yang bestnya, cikgu tak membebel banyak and buat nota atau buat latihan jea. Tuh yang ambil kesempatan berborak dan memekak jea lebih ! Hahaha.




0 comment(s):