•• I try to be happy :)

Aku cuba nak lupakan semua benda. Masalah dan segalanya. Aku cuba maafkan dia. Tapi maaf sekali lagi juga, aku tak nak maaf kan. Aku takut dia akan makin buad dan buad. Boleh jalan!

Okeyy, hari nih 14 Julai :) Maliana punya birthdayy. Haha. She's my class teacher. So, aku kisah apa? Nak panggil dia Maliana ke. Melly ke ;D hee. Emm, btw, Happy Birthday cikgu, semoga murah rezeki mu. Haha.

Well, pepagi bangun and pergi sekolah. Sanad boring =__=' lepas itu, naik ke kelas dan belajar English. Cikgu pun menceceh, dia kata sendiri hah! Hahaha. Lepas itu, turun pergi ke depan gate sekolah, ambil bende alah tuk assignment Sivik ;) aku tengok group-group lain. Superb! Heyy, kiteorang pun sama auw auw. Haha. Then, cikgu Sivik masuk and mula la, buat station ke station (: well, group nada best, hee. Bukan nya yg lain-lain urh ta best. Cuma kurang menyerlah :P

Selepas itu rehat and tak makan pun :( malas doe. Minum jea la air soya urhh. Haha. Naik kelas, duduk depan zulhaiqal and yasnor. Lepas itu, bangun jap pastu tengok ajwad take my place x( siut tul. Lalu, tarik kerusi ajwad, duduk dekat dia. And merepek-merepek. Then, pergi Makmal Bahasa. Hee. Buad latihan :D tapi aku just tulis markah. Senang jor.

Subjek agama. Ustazah comel :DD tapi aku suka main-mainkan dia. Mesti bengang doe. Haish. Hahaha. Then subjek Sejarah. Pfttt. G makmal komputer and buad ape tah =___='

Lepas itu belajar Math. OMG, tak bawak buku :( langsung tak kesa. Hahaha. Then belajar tapi tak faham pun :( sedih kot

Pastuh balik ,
FINISH .




0 comment(s):