•• Erk =__='

Jam berbunyi. Bukan jam la sebenanyer, phone jea :P haha. bangun, capai tuala, mandi, sembahyang and bersiap. Ambil baju dan make-up-ing :) haha. Selepas itu, pergi sekolah dengan dihantar abah. Angah tak pergi sama naik kereta sebab dia pergi awal dengan berjalan kaki :DD selepas itu, pergi ke tempat selalu lepak pagi-pagi dan senyap jea. Mulut agak malas beroperasi ketika pagi. Idk why bebeh. Haha. Lepas itu, bunyi loceng dan beratur. Hmm, usha-usha budak yang datang lambat. Ramai doe. Habis lah buntut korang ;D ahaha.

Tunggu ustazah divaa nih. Lambat sanad. Mana entah pergi. Lalu nampak lah dia terkedek-kedek membawa beg dia yang berharga RM 700+ (sumpah aku tanya dia. Lepas aku tanya, aku bahan dia. Pas tuh dia kata aku gedik. Haish divaa nih =__=') Lepas dia sampai-sampai. Aku marah dia. "Hey diva, kenapa lambat?" Haha. Macam kurang ajar kan :) tapi cikgu pun tak kisah sebab dia boleh jawab "Sorry la. I hantar anak-anak I pergi sekolah." Haha. Lepas tuh, beriringan dengan dia naik atas. Dia membebel lah, penad dan sebagainya :DD

Belajar Agama Islam and tanya soalan merepek + bodoh kat ustazah. Hee. Lepas tuh, subjek English. Aku palinnnnnnnng fedup subjek nih. Aku tak suka langsung buat homework subjek Math, English and Agama :( hai, why i am so lazy lately huh? Then, borak sahaja yang lebih sebab yelah. Aku pelajar kesayangan sekolah :DD

Lepas itu, rehat and makan burger jea :D terliur aku tengok nasi goreng/nasi ayam/makaroni and semua-semua lah. Tapi takdak partner. Tuh aku just makan burger :)) hee. Subjek Math. Lagi satu. Haiyark! belajar how to construct a circle by using a compasses. Hmm =__=' time buad bende alah ur, aku bengang gilaa nan ajwad. Panggil "wehh..wehhh...wehhh" bila aku pandang kat dia, dia macam pura-pura panggil budak sebelah aku lagi, viknes. Bengang doe. Bila aku tak pandang, pandai pulak "wehhh..afrina..wehhh" hish jantan nih. Then, aku ambil ajwad punya tie, pakai :) haha, sempoooi. Nampak macam pelik ke? Adat la perempuan pakai tie even kat tudung. Huhu. Bila aku boring tahap melampau punya melampau, ajak yasnor pergi toilet padahal kan. Pergi lepak dekat Bookshop. Borak dengan makcik tuh :) lepas itu, cikgu..err tak ingat sapa nama. Tegur kitaorang (bukan kitaorang jea. Ada 2 lagi budak lelaki dalam ur, hehe) terus kecut and memulakan lakonan sambil aku segera mengeluarkan pass. Haha. Gelabah gilaa. Dan terus naik.

Sampai-sampai jea, diorang buad baru punya construction. Aku dah gelabah =___=' ehh, tak paham! :( suruh Sofina ajar, satuh hapak pun tak masuk otak. Panggil sir pun, sama jea. Last-last tutup buku. Haiyoo. Pastu, nampak Mira and Yana pakai tie :D idea aku kot. Haha. Sekarang subjek Maliana. Erk ? Biasa aja. Buad latihan dalam buku teks. Hee.

Subjek KH, ketuk punya ketuk. Siap daa. And pergi merayau pergi tandas. Hii. Then, balik semula and tolong Saadah tersayang mengemas alatan-alatan yang dah digunakan. Selepas itu, naik and belajar math. Kelas tambahan sebenarnya. Lagi haru. Tak paham sungguh 'pi' nih. Hmm :(( balik and beli ais-krim. Yummyz! Sebab orang belanja laa jadi sedap. Thanks yas ! Haha.

Lepas itu, pergi kedai papan, topup. Not for me, but Yasnor :DD lepas itu balik and nampak Ijat. Haha. Semasa dia melambaikan tangannya, sumpah comel jea. Cam budak-budak pun ada. And yasnor da memekak sebab terlepas peluang tengok Ijat. Haha. Aparaaa.

Then, balik, buad apa yang patut. And tidur. Haish, penat doe :(( then bangun, makan and online myspace juga publish post. Hehehehe.

Thats all for today :D
byebye<3>



0 comment(s):