•• Thursday, 16 July 2009 :]

Hari nih banyak benda berlaku. Contohnya :

Part 1
Effa tak datang and si Nada terlupa nak bawa kunci pintu =__=' ke kunci mangga? Oh, whatever jea laa :) so, Maliana sudah sindir-sindir Nada and Nada kena la buka pintu tu sendiri, so dia kopak bende alah tuh, then, boleh masuk :D aku malas lah nak belajar. Haish x(

Part 2
Kerongsang aku hilang! Haih, dah lah benda tuh, satu jea aku tinggal. Geram geram geram. Sebenarnya benda tuh guna konon nak jolok itu mangga la, dengan harapan dapat lah terbuka. Lepas itu, di pass-pass ke orang lain. Hilang pulak. Ngok betul. Hishh hishh. Nsib baik Myra ada. Hee :))

Part 3
Badmood. Tiba-tiba jea aku badmood tadi. And aku benci betul x( mungkin sebab aku badmood, sebab nih kot :-

♦ Kerongsang hilang. Rasa nya berbakul cacian aku.
♦ Muaz buad pasal, pinjam marker aku, lepas tuh letak double-side punya salotep. Bengang ark ? Konon nak gurau ar, sorry bhai. Takde mood gileee.
♦ Aku dah tengah badmood, Ajwad boleh pulak lalu kat belakang aku punya kerusi, aku pun bangun la sambil tonggeng sikit,supaya kerusi tuh boleh la ke depan. Then, dia pergi tolak kerusi jatuh. Haish.
♦ Aizany pulak. Tak sabar-sabar nak bayar duit kelas. Last-last aku bengang. Aku cakap "Sabar ar sikit!" sebab time tu aku tengah nak bukak balik double side itu.
♦ Pasal Alep. Hish. Malas nak cita.

Lepas itu, Zul try cheer up and Sofina pun :) aku dah okeyy, korang dua nih memang la, pasangan suami isteri betul.

Part 4
Waktu Science. Kena buad poem! Gilaa ar. Group aku jea paling pendeks and paling tak menyengat. Haih =__=' teacher suruh buad jea. Sebab dia takdak suara nak ajar, semua arahan ditulis d white board. Sampaikan ayat "Everyone shoul take part in this discussion, or you'll be punished !" Haha. Kelakar pulaa. And group Nada 99.99% tiru The Dead Crow ;D haiyak.

Part 5
Gambar kelas. Err, muka aku dah lah entah apa-apa, lepas itu, gambar tak bapa cerah laa. Opssz, tak leh comment bebanyak. Karang AJK Sidang Redaksi marah, hee.

Part 6
Belajar Geografi. Time itu tengah pass-pass gambar kelas. Then cikgu Sulaiman ambil and cakap, "ade gambar saya tak?" haha. Takde lah cikgu ;) lepas itu, cikgu cakap, "sape erk guru kelas awak?" Mira pun jawab la, "Puan Maliana" then dia kata "oh, dia dah kahwin kan?" Haha. Kelakar dengan muka-muka dia ur :P satu kelas gelak. Hee. Lepas itu, belajar macam biasa lah :DD

0 comment(s):