•• Demam, Pening, Muntah =__='

pagi-pagi, pegi sekolah, sihat walafiat lagi, beratur ape semua macam biasa la, takde ape-ape pun yang mencurigakan, lepas itu, naik ke kelas and cikgu relief waktu bahasa inggeris :) happy!

masuk waktu Pendidikan Sivik, macam biasalah, cikgu bagi tugasan, lepas itu, aku dah rasa lain macam =___=' apasal panas semacam aku punya badan nih, haishh, then, duduk la menepek macam orang sakit, afterthat, rehat un tak makan, minum aja, abang kantin hensem! awww! xD haha. sempat lagi tuh, setia pada yang satu yaww :))

lepas itu pergi la ke pejabat, tak tahan dah nih weh, pening-pening mula terasa, dah telefon apa semua, turun la pergi ke bawah, time nih la time paling kuang hajar bagi aku, aku tauk la korang senior, tapi takyah la guna ticket senior korang tuh, cara nak kurang hajar pulak.

then, balik, menangis, da lah aku rindukan alep :( pening, demam, tiba-tiba dak-dak ney na kerek pulak, lepas itu, masuk bilik jea, baring, tidur, bangun sekejap, ya Allah, pening gila plus sangat panas, muntah dah 6 kali da, huh x(

petang tuh jugak aku couple balik dengan alep, coz i really miss him, then, malam ur, pergi klinik, ramai gilaaa, then, syukur, aku tak kena H1N1 :) haha. c 2 ari, hee

and besoknya, aku da okeyy, tapi saje malas pegi sekola, yelaa, da dpt MC,rehat je laa :D haha. yang ta bestnya, time anniversary aku lah, dia bole pulak demam, haishh, tapi takpa la, sihat sudaa, alhamdulillah :DD





0 comment(s):