•• HAHA :D

tanpa sebarang motif, gelak ? ihh ? apa motif kau nurul afrina ?
tade la, saja ja gelak ! :))

hmm, aku nak cita nih, hari ini pergi sekola, yawww! rindu kawan-kawan, rindu meja aku, rindu kerusi aku :(

*poyo lak, baru 2 hari cuti : hahaha

aku naik ke kelas jea, lupa da, eh, betul ke nih meja aku yea? hmm, sampai sape taa tegor, aku ta ingat, cakap, aik, baru 2 hari tak datang sekolah sudah lupa? haha, yelaa si gerangan suara sumbang itu =_____='

geography tak belajar pun :) and aku pun ambil la peluang dok menceceh, yelaa, 2 hari tak dtg, banyak la cerita, and idk either this is true or not, but, seem, they miss me! haha, wehh af keding, tak payah perasan lebih lebih, haha, poyo jea kau bila dah baik demam nih, haish, nak wat camna :DD

then maliana punya turn. guru kesayangan kau lah kan? taa kenal? haha, peduli hape, eyceh ceh, hee :)) bosan doe, and aku dipaksa sama sekali dengan yasnor azreen juga noor syamirah masuk pertandingan pantun =___=' beb, spontan sial, taknak! but, i want to get some new experience, emm, maybe that is not so wrong :D

lepas itu, subjek math and revision jea, aku pun minta tolong si ajwad ajar how to construct pe bende tah tadi, aku sendiri lupaa, hee :) sumpah doe, sakit gilaa perut aku gelak coz dia merepek tah ape la dia, aku dengan mira, haish, tak tahan gilaa and lepas itu, aku borak nan mira jea :) then rehat.

after rehat, subjek agama, pfftt =___=' cikgu bosan sial, cikgu praktikal, i want my diva back! hehe. tapi ta salin pun nota dia, nasib baik ckgu baik. mau dapat yg garang cam na telan orang jea, mauk mati haku, satu nota dia and diva pun aku belum siapkan, malas laaaaaa :

lepas itu science, keje dok merayau lepak bookshop, bosan sial =______=' lepas itu, masuk lab and belaja and balik, hee :)

balik ur, kemas umah kejap, masak, and basuh pinggan mangkuk cawan sudu piring and etc :D haha. bersiap-siap pegi uma si sofina bcoz' ada study group, penat sial, lepas itu, pegi McD, ahah, teringin pulak doe :DD

yang kelakanya, sampai kat sana, duit duit cukup sofina bawak lebih seringgit :D haii, nasib badan, kalau taa, tatau la, da lah baya 7 ringgit; seringgit ringgit, aku da cover da, baru na ngorat abangs tuh :DD haha, gatal kot xD

da beli hape semua, balik and makan sambil gelak gelak, nih semua macik punya pasal laa =__=' mati kesakitan perut aku doe, then, baru belaja and aku terangkan lah satu persatu :D penat tapi best sbb kongsi ilmu, ahaha, ayat lapuk sial x)) then borak borak sambil kutuk itu kutuk ini ngumpat itu ngumpat ini, besttt! yang si ika, first time aku tengok dia mengumpat, mak aih, memang superb, abis dia kuakan suma, haha

then balik :D lepak nan mak jap, mandi and belaja science : tak pahammmmmmmmmmm...

lepas itu online, update blog and adik memanggil sambil berkata :

aiman: akak akak! kat lua en ada kat langit kalimah Allah!!
aku: (mengangkat kening) ah kau, tipu jeaa!
aiman: betul kak, aiman taa tipu, cuba kau tengok
aku: (ikut la bontot dia tuh pegi tgk) ehh, betul laa, nampak sanad!!


aku terujaa, wehh, nampak jelas gilaa, aku insaf =.= dah, jgn mencarut lagi

@$!^$#!%#!

bye!






0 comment(s):