Open Houses (part 2)

Ruma ruma: Ajwad , Najwa , Syafika , Amalina :)
Joined: Afrina Aida Liana Syafika Najihah Fatin Maizatul Syairah Linda Ajwad Rahman Luqman Ari Rejab Rauf Syakirin Zainuddin Aizany Zulhaiqal (tuh jea kott)

Ruma Ajwad
There's laksa , nasi minyak + kandar , and more kot . haha aku cuma mkn laksa because its my favourite one <33 but im to choosy bout it . i'll complain the taste of it . haha but dekat sini no comment :D tapi ruma dea sumpa lawa doh . akhirnya tercapai juga impian aku na pegi masuk ruma dea :/ lawa sial and and when we reached at his home and ate in it . whoah , so protokol mehh . maklum la ruma YDP doww :)

Ruma Najwa
yawww siap ade khemah :) haha . because many people come and abg dea punya mmber juga D; hehe . ruma dea ada sate laksa and nasik :D tapi sorry its already full so aku mkn sate satu cucuk ja . kira okeh la an an . haha . then jumpa teacher and greet them . pas uh gerak g uma ika pulaa

Ruma Syafika
weh before neh aku na cite kisah antara aku-liana masa otw na g mah ajwad . camneh

aku: weh aku ta saba dow na pegi ruma ika sbb abg dea hensem doww
liana: eleh kau da ade alep pun na gatal lagi
aku: haha ala sekali jea , bkn selalu . alep uh pun spesies dgn aku jugak :P
liana: apa apa jea la kau
aku: sumpah dow abg dea hensem , ta caye tnye ika
liana: takannyew , kau jea pke cmtuh
aku: tak caye . aku da kenyit mate tp dea ta tgode jugak . susa dow camneh haha
liana: eiii gatal nye kau haha

pastuh mase pegi abg dea tade au :( so kitaorg mkn ah roti jala . sedap mehh pas uh tibe tibe abg dea masuk *excited neh haha . aku ckp nn yana .

aku: tuh hah abg ika , hensem ak ?
liana: mana mana ? tak nmpk laa
aku: tuh yg pkai baju itam uh
liana: ya ALLAH hensem siott *haha kibot jea minah neh
aku: tuh la kau . aku da ckp p kau ta caye
liana: weh hensem ah hensem hensem !
aku: gila dow pmpuan neh haha . pape pun tuh aku punye ehh
liana: dea single ke taken?
aku: ta silap aku dea baru clash :/
liana: wahh
aku: da takya na gatal da . tuh aku punya aku cop dulu haha
liana: ah kau da ade alep da ah , haha
aku: hee :)

pastuh liana mggedik na pegi dapo sbb abg dea dkt dapo :D haha konon na anta mgkuk la . bila dea da pegi dea ckp nn aku . weh hensem! haha . pastuh aku pun dgn rajinnya offer diri kat membe membe sape na aku antakan mgkuk . haha gatal siot . thenn terserempak dgn abg dea . konon na cover cun la neh . ta tahan aku haha . then yana pun na pegi toilet depan bilik abg dea . abg dea tgh men gita nn membe membe dea . agaknya dea ilang ptimbgan dea ajak aku msok sekaly haha . sengal jaa :D pastuh aka ika da kate "korg na ape neh? " haha yana dgn muka ta malunya ckp , "kim slm dgn abg ea" , haha gila punya pmpuan . pas tuh . balik laa :) roti jala dea sdp doww :)

Ruma Amalina
Kitaorg naik cab selepas jalan until Platinum Walk , penatkan . hmm :/ aku bengang dgn rhman sbb aku dari jauh kena lari dkt dea bg duet tp the end aku kena tggl kat situ snsorg :/ cilakak punya jantan . haha :D then aku kesian dkt zainuddin rejab zulhaiqal and ajwad sbb diorg kene tipu dgn pakcik teksi yg kononnya tahu where Prima Setapak Condo is located lepas tuh cekik 5.00 , haha kejam jeaa :P

then kitaorg naek and masuk masuk jea cite Jangan Pandang Belakang Congkak tgh pasang . so aku pun amek tempat duduk tgk tb . nobody gerak sbb tgk cte neh . haha . lepas uh aku bgn and baru dorg bgn . cehh na kate aku berani la neh . haha . lepas uh smpi cite uh abes , bru bgn na balik . kejam an? haha . best la gak cita dea x)

pastuh kitaorg lepak tat swimming pool and amek amek gmba kejap . gamba tabole disiarkan :) haha . then baru balik . sumpa penat gila weh

Balik Balik
Aku rindu roti jala syafika! haha

note note note note note
1. abg kepada syafika kalau terbaca, jgn perasan lebeh lebeh eh . haha
2. awek/skandel/kekasih abg kpd syafika jgn hentam sy sbb sy cume bgurau :)
3. alep kekasih hati sy jgn hentam sy juga sbb sy mseh syg awak :) haha
4. tak banyak gmba sbb phone aku phone cikai . ta mcm korg punya kn
5. sy suda taken dn untuk mnduakan laki sy adalah sesuatu perkra yg dpggil TAK AKAN :]

0 comment(s):