Tuesday 06 Oct 2009

Hari neh sumpah bosan gila -_______- form 2 kena sekola and mmg pundek sial . form 1 banyak kali cuti and erghh why must they get it ? hmmm

BAHASA INGGERIS
sumpa boring doh . teacher mengajar kat depan p aku kat belakang da terlentok habis . dah lah tudung aku pun serabai jaa . hesh . fuck meh . then , dea mengaja tah hapa benda . dea suro kitaorg buad something but sorry , aku lupa sudaaa haha

PENDIDIKAN SIVIK DAN KEWARGANEGARAAN
masa neh kitaorg turun pegi kantin main indoor games . then we played the game which was named MASTER MALAYSIA . its just like JUTARIA or SAIDINA . suma pasal malaysia la soalan soalan dea . haha . then , rasa agak boring pasal uh . kitaorg tuka sikit doh . we played MASTER RAHMAN . so , kitaorg akan jwp suma soalan berdasarkan hidup rahman : ) kelaka pun ade dohh . haha . kata rahman; aku nak korg jwp spaya aku tau yg korg neh mengenali aku ke tidak . hehe . macam bodo bodo jea mamat neh . then ade la soalan dea . yg aku ingat an:

"aku salu hisap shisha kat ne?"
"photoshoot vasso buad tat ne?"
"aku salu order air ape kat a-malek?"

" semalam aku pakai baju wane ape?"
"apa nama penuh bapak aku?"

"berapa no phone aku ?"
"berapa kredit aku skrng?"

"kat KLCC, sebelah MC DONALD kedai ape?"
"sape leader vasso?"

haha byk agy la -____- sumpa bestt

BAHASA MELAYU
neh sabariah byk bising doh , then an an , time uh la kitaorg cita pasal title bwh neh . then borak borak jaa la . tada mende pun :D

SEJARAH
hm , sejarah a little bit bored . but , tah laa . aku kena bahan cukup cukup dgn mamat seko nehh . hesh . nak jea aku katok palanya :D buad teka silang kata/cari perkataan tersembunyi . senang ja kot bcoz kitaorg da ade jwpn . haha

MATHEMATICS
booooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooring !


current mood: please! i want him to hug me nowww

0 comment(s):