PERKARA YG MEMALUKAN :">

masa tuh kan. aku tak ingat aku dajah bape : ) bapak aku ajak la aku g makan piza. hee. aku badmood au time uh. buad pasai plak. haha. time uh opah aku ade. so pegi la makan. lau ta silap. kat selayang time uh : ) aku dok tepi sekali. tepi meja la kan. sebelah aku kosong je laa. bkn tepi dinding. p tepi sekali la. tau kan? haha.

lepas tuh. nak dijadikan cite : ) pesanan pon sampai. bapak aku amek la sos. passing passing. aku nga majok la ney. ish aku tak igt la. majok ke telebey excited. haha. somethn like that la :D lepas tuh kan kan. passing passing sos. sampai la dkt aku. lau ta silap aku brand life, cili ah :D haha

tiba tiba an, aku pon letak la sikit sos, aku letak tepi aku. malang tak berbau, tiba tiba aku ter-zap kat botol sos uh. perghh malu siot. cam karate pon adee. mak aku da sound da. sos tuh letak tepi sket. haha aku degil. pastu badmood plak uh. hee : )

then suma org pandang aku. o-m-g (!) sumpah malu gila gila gila dohhh. abes sos tuh. pecahh. lepas tuh ade pekerja laki uh dtg tolong lap x) haha malu wehhh. pastuh bapak aku da usha panas je. hee

nasib baik deaorg tak caj ohh. haha. malu malu. bila aku mkn kat cnie an. mesti aku teringat. haha

0 comment(s):