SAYA CUAK DOH

masa tuh aku pegi ruma pakcik aku dkt pantai dalam : ) time ney budak budak agy la. name lagi budak budak kan. lepas tuh suka maen maen lif au. haha. mesti korg da agak pe akan berlaku an? xD

kiteorg pon maen maen la. tekan naik tigkat 8. lepastuh masok balik. nak turun. tingkat 5 balik. haha. lepas tuh an an. aritu aku dtimpa malang : ( aku nga excited gilaa maen lif sbb lau aku na maen ja, bapak aku mara. ish haha. lepas tuh spupu aku da sound aku, "kak nurul, lif tuh selalu rosak la". aku pon, "oh ye ke, tp cam oke jee" sbb aku tgk dea tebukak. aku pon masuk la, aku ckp, "meh la masok. okayy je. tak rosak" tiba tiba lif ttutup. aku plak sensorg. ish takley jadi ney.

cuak gila wehhhh. da la snsorg. lepas tuh lif tuh ta bgerak. aku bolee dga sore spupu spupu aku kat lua :D hee. lepas tuh dorg try bukak. boley pon doh. sumpah cuakkk : ) hahaha

moral of the story: jgn gatai gatai na maen lif , kang jd cam aku haha

0 comment(s):